Proces dodawania pacjenta w systemie opiera się na zestawie danych zawartych w formularzu w sposób domyślny. Spośród takiego zestawu danych obowiązkowe jest jednak wypełnienie jedynie pól Imię oraz Nazwisko, a w skład domyślnych pól nieobowiązkowych wchodzą m.in. numer telefonu, adres e-mail, numer PESEL.
Poza standardowymi danymi osobowymi oraz teleadresowymi z pewnością w swojej codziennej pracy potrzebujesz gromadzić od swoich pacjentów dodatkowe dane – m.in. na potrzeby prowadzenia dokumentacji medycznej.
Wybierając z menu po lewej stronie pozycję Konfiguracja systemu, a następnie kartę Kreator formularzy oraz Formularz pacjenta zyskujesz możliwość całkowicie dowolnego ukształtowania swojego formularza pacjenta. Masz systemową możliwość dodawania pól o własnych nazwach i korzystaniu z takich typów pól formularzy jak:
Wszystkie dodawane pola możesz ustawiać według preferowanej przez Ciebie kolejności oraz dodatkowo możesz określać ich ceny:
Pamiętaj, że dodane przez Ciebie pola formularza po jego zapisaniu nie mogą być usuwane, aby zachować spójność danych. Jeżeli zmieniasz sposób prowadzenia swojej dokumentacji, wówczas rozwiązaniem jest ustawienie widoczności pola na „Nie”, dzięki czemu nie będzie ono widoczne w Twoich formularzach!