Proces podsumowywania wizyty w systemie opiera się na zestawie danych zawartych w formularzu w sposób domyślny – zawierają one dane pracownika, który realizował usługę, listę usług, cenę oraz czas ich trwania..

Poza standardowymi danymi osobowymi, teleadresowymi oraz dotyczącymi realizowanych usług z pewnością w swojej codziennej pracy potrzebujesz gromadzić dodatkowe dane na temat zrealizowanych wizyt – m.in. na potrzeby prowadzenia dokumentacji medycznej.

Wybierając z menu po lewej stronie pozycję Konfiguracja systemu, a następnie kartę Kreator formularzy oraz Formularz wizyty zyskujesz możliwość całkowicie dowolnego ukształtowania swojego formularza podsumowania wizyty. Masz systemową możliwość dodawania pól o własnych nazwach i korzystaniu z takich typów pól formularzy jak:

  • pole tekstowe – mają zastosowanie w polach, gdzie planujesz wprowadzać tekst (np. historia choroby)
  • pole numeryczne – mają zastosowanie w polach, gdzie planujesz gromadzić jedynie dane liczbowe (np. waga)
  • pole do wgrywania plików – mają zastosowanie, jeżeli chcesz wgrywać zewnętrzne pliki (np. skany dokumentacji pacjenta, oświadczenia). Wszystkie pliki na serwerze są szyfrowane!
  • pole ICD – rodzaj pola pozwalający na przeszukiwanie i wprowadzanie wpisów z Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób
  • pole ICF – rodzaj pola pozwalający na przeszukiwane i wprowadzanie wpisów z Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonalności, Niepełnosprawności i Zdrowia
  • wcześniej utworzone pola szablonów – pozwalają na tworzenie pól tekstowych, które możesz domyślnie wypełniać przeszukując bazę utworzonych przez Ciebie szablonów

Wszystkie dodawane pola możesz ustawiać według preferowanej przez Ciebie kolejności oraz dodatkowo możesz określać ich ceny:

pole wymagane – formularz nie pozwoli na zapis, jeżeli pole te nie będzie wypełnione

pole widoczne – pole to będzie widoczne w formularzu

pole drukowane – pole te będzie drukowane podczas eksportów plików PDF z dokumentacją wizyty lub pacjenta. Pamiętaj, że drukowane automatycznie nie będą pliki dodawane jako załączniki w polu do wgrywania plików.

Pamiętaj, że dodane przez Ciebie pola formularza po jego zapisaniu nie mogą być usuwane, aby zachować spójność danych. Jeżeli zmieniasz sposób prowadzenia swojej dokumentacji, wówczas rozwiązaniem jest ustawienie widoczności pola na „Nie”, dzięki czemu nie będzie ono widoczne w Twoich formularzach!

icon

Sprawne zarządzanie gabinetem

Teraz aż 3 miesiące bez żadnych opłat!

Copyright © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.