Podziękuje pacjentowi za wizytę wiadomością SMSPodziękuje pacjentowi za wizytę wiadomością SMSPodziękuje pacjentowi za wizytę wiadomością S
Wybierając z lewego menu pozycję Konfiguracja systemu, a następnie przechodząc do karty Powiadomienia SMS możesz w sekcji Powiadomienia SMS po wizycie zdefiniować automatycznie wysyłane wiadomości SMS o ustalonej przez Ciebie treści.
Tylko od Ciebie zależy czy system będzie tego rodzaju wiadomości SMS wysyłał pacjentom po zrealizowaniu wizyty.
Wysyłkę wiadomości SMS możesz zaplanować od dnia wizyty aż do 3 dni po wizycie. Ty również decydujesz o której godzinie takie powiadomienia mają się do Twoich klientów wysyłać.
Jako, iż jest to wiadomość wysyłana po wizycie w Twojej bazie widnieją już podstawowe informacje o Twoim kliencie. Treść wiadomości możesz dowolnie personalizować korzystając z takich zmiennych jak: Imię, Imię (w wołaczu), Nazwisko, Daty i godziny wizyty oraz zwrotu grzecznościowego Pani lub Panie.
Wysyłanie wiadomości z zapytaniem o samopoczucie Pacjenta może być tym, co wyróżni Twój gabinet na lokalnym rynku i spowoduje częstsze wspominanie Twojej firmy w prywatnych rozmowach!