Pamiętaj, że właściciel konta w systemie SprawnyGabinet.pl traktowany jest jako pierwszy pracownik. Jego informacje ustawiasz w widoku Konfiguracja systemu na karcie Dane właściciela.

W celu zarządzania kontami swoich pracowników przejdź z lewego menu do zakładki Pracownicy. W tym miejscu widoczna jest lista Twoich pracowników wraz z ich aktualnym statusem aktywności. Z tego miejsca możesz dokonać Edycji oraz Usunięcia konta pracownika z systemu. Pamiętaj: usunięcie konta pracownika nie ma wpływu na jego dotychczasowe wizyty.

Aby dodać nowego pracownika do swojego konta kliknij w górnym prawym rogu w przycisk Dodaj pracownika. Do uzupełnienia będziesz miał formularz, który składa się z podstawowych informacji obligatoryjnych: Login (nim będzie logował się do systemu Twój pracownik), Adres e-mail, Imię, Nazwisko oraz nieobowiązkowe dane: Tytuł zawodowy, Numer PWZ (te dane służą do podpisywania pracownika w dokumentacji pacjentów – jeżeli prowadził elektroniczną dokumentację medyczną, wówczas są one obligatoryjne).

Zakres uprawnień, czyli sekcje do których dostęp ma mieć Twój pracownik możesz swobodnie różnicować względem różnych osób. Pamiętaj, że będziesz mógł je też w dowolnym momencie edytować. Sprawdź dokładnie co oznaczają poszczególne zakresy uprawnień użytkowników!

Ostatnią sekcją w tym widoku jest Hasło do konta pracownika. Ustanawiasz hasło z którego użytkownik będzie korzystał podczas pierwszego logowania, a które po pierwszym zalogowaniu do systemu powinien zmienić na swoje prywatne, aby dbać o najwyższe standardy bezpieczeństwa danych wprowadzonych do Twojego konta w systemie.

icon

Sprawne zarządzanie gabinetem

Teraz aż 3 miesiące bez żadnych opłat!

Copyright © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.