Ile razy zdarzyło Ci się, że podczas realizowanej wizyty w oddali słyszałeś swój telefon dzwoniący kilka razy? No właśnie. Prawdopodobnie była to osoba, która chciała zapisać się na wizytę, a jednocześnie z jej perspektywy brak podniesienia przez Ciebie słuchawki wpływał na jej irytację i zniechęcenie. Powiedz temu dość!
Jeżeli korzystasz z modułu nieodebranych połączeń, czyli masz zainstalowaną naszą aplikację na swoim telefonie, wówczas system SprawnyGabinet.pl może skutecznie informować klientów o tym, iż jesteś obecnie zajęty i oddzwonisz w możliwie krótkim czasie.
W celu ustawienia takiego powiadomienia przejdź z lewego menu do pozycji Konfiguracja systemu, a następnie wybierz kartę Powiadomienia SMS. U dołu strony znajdziesz dwie sekcje: Powiadomienie SMS po nieodebranym połączenia od pacjenta oraz Powiadomienie SMS po nieodebranym połączeniu.
Skąd ta różnica? Pamiętaj, że ludzie lubią, kiedy zwracasz się do nich personalnie – czują wtedy, że ich pamiętasz i traktujesz z empatią. System może wykorzystywać dane przypisane do danego numeru telefonu, aby personalizować wiadomości!
Oczywiście, jeżeli będzie to nowy potencjalny klient, wówczas nie mamy wiedzy kim on jest i w tym wypadku powinieneś utworzyć wiadomość uniwersalną, która będzie trafiała skutecznie z przekazem do różnych osób.
Dzięki takiemu prostemu powiadomieniu SMS zapewniasz potencjalnych Pacjentów, iż dbasz o jakość ich obsługi już na tak wczesnym etapie. Jednocześnie ograniczasz liczbę telefonów od tej samej osoby, która może przeszkadzać w Twojej pracy.