Dodawanie pacjentów (lub klientów w zależności od rodzaju prowadzonej działalności) jest kluczowe dla Twojego biznesu. Staraliśmy się ten proces maksymalnie uprościć, a jednocześnie dać maksymalną swobodę kształtowaniu wyglądu formularza dodawania i edycji pacjenta w Wasze ręce.

Sam proces dodawania pacjenta może zostać zrealizowany kilkoma ścieżkami – wybierzesz tę, która dla Ciebie będzie najwygodniejsza:

  1. Na skróty – w każdym widoku w systemie w górnym lewym rogu ekranu znajdziesz niebieski przycisk Na skróty, który po kliknięciu rozwinie kilka najczęściej wykorzystywanych funkcji w tym Dodawanie pacjenta.
  2. Pacjenci – z lewego menu systemu SprawnyGabinet.pl możesz przejść do zakładki Pacjenci, a następnie w górnym prawym rogu ekranu znajdziesz przycisk Dodaj pacjenta
  3. Dodawanie wizyty – jeżeli przejdziesz do dodawania wizyty z poziomu ścieżki Na skróty lub bezpośrednio z Terminarza wizyt, wówczas u góry formularza znajdziesz sekcję Wybierz pacjenta. W tym miejscu możesz wyszukać pacjenta ze swojej bazy lub skorzystać z opcji Nowy pacjent, która pozwoli Ci na rejestrację nowego pacjenta w bazie danych.
  4. Moduł nieodebranych połączeń – jeżeli korzystasz aktywnie z modułu nieodebranych połączeń, wówczas na liście połączeń pod numerem telefonu, który nie jest przypisany do żadnego pacjenta znajdziesz link Dodaj pacjenta.

Niezależnie od tego, która ścieżka będzie przez Ciebie najczęściej wykorzystywana sam formularz zawsze będzie wyglądał analogicznie. Składa się on z trzech głównych sekcji:

  1. Podstawowe informacje – jest to sekcja, która zawiera dane identyfikacyjne oraz teleadresowe pacjenta. Wymagane przez system jest tutaj podanie jedynie Imienia oraz Nazwiska, ale sugerujemy, abyś zawsze zbierał i uzupełniał wszystkie dane osobowe, które będziesz wykorzystywał w codziennej pracy swojego gabinetu.
  2. Dodatkowe informacje – jest to sekcja odpowiedzialna za zbieranie przez Ciebie dwóch dodatkowych zgód, które będą wykorzystywane w systemie SprawnyGabinet.pl już teraz oraz w przyszłości.
    1. Zgoda na komunikację SMS – jest to zgoda, która ma wpływ na wiadomości SMS dotyczącą wizyt w Twoim gabinecie. Jeżeli pacjent nie wyrazi zgody, wówczas nawet zaznaczając, aby wysłać mu przypomnienie SMS taka wiadomość nie zostanie wysłana szanując jego wolę.
    1. Zgodna na komunikację marketingową – jest to zgoda, która będzie odkładana w systemie, ale w tym momencie nie będzie jeszcze wykorzystywana. W przyszłości do systemu zostanie dodana możliwość przeprowadzania masowych kampanii marketingowych (np. życzenia urodzinowe, życzenia świąteczne czy wprowadzenie nowej usługi lub promocji). Wówczas jedynie osoby, które wyrażają zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych będą mogły otrzymywać takie komunikaty.
  3. Wywiad lekarski – jest to formularz, który tworzysz Ty sam według swoich własnych potrzeb i przyzwyczajeń. Zarządzanie nim odbywa się w module Konfiguracji systemu na karcie Formularz pacjenta.

Chronimy Twoją bazę przed duplikatami! System podczas dodawania pacjenta automatycznie sprawdza czy w bazie istnieje już wpis o takim samym imieniu oraz nazwisku. Jeśli znajdzie taki sam wpis, wówczas prezentuje Ci listę wzbogaconą o przypisany do kont pacjentów numer telefonu, PESEL oraz adres. Pacjent jest już w bazie? Wybierz go z listy – w przeciwnym wypadku kliknij przycisk Kontynuuj dodawanie.

icon

Sprawne zarządzanie gabinetem

Teraz aż 3 miesiące bez żadnych opłat!

Copyright © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.